ОПЛАТА


Як правильно здійснювати оплату за наші послуги, щоб не виникало проблем і лишніх запитань:

1) Розрахункові рахунки Інсталтелеком та Інсталнет обслуговуються ПриватБанком, тобто це значить що платежі через Приват24, каси та термінали банку будуть зачислені на Ваш баланс без жодних проблем та в найкоротші терміни! (зазвичай 1-10хв) А саме головне - в автоматичному режимі буде увімкнений інтернет (якщо він був відключений за неоплату). Але обов"язково потрібно вказувати при оплаті свій особовий рахунок, а саме головне правильно!

2) Оплата через інші банки та установи нажаль проходять з затримкою 1-3 дні (особливо це відноситься до УкрПошти, де термін коливається від 1-3 дні до 2-х тижнів). А саме головне, що зарахування коштів на Ваш баланс проходить в автоматичному режимі не завжди, та не зі всіх банків і платіжних систем та установ! Тобто інтернет не буде увімкнено автоматично (якщо він був відключений за неоплату), а лише після того як бухгалтерія перевірить наявність оплати, та зачислить в ручному режимі кошти на Ваш баланс в білінгову систему!

3) При оплаті будь ласка звертайте увагу на такі основні моменти:
- Правильне вказання особового рахунку при оплаті!
- Враховуйте комісію при оплаті (тому що, якщо Вам не вистачить коштів на балансі - білінгова система не увімкне інтернет, навіть якщо Вам не вистачає 1 гривні до повної суми тарифного плану)!
- Оплата знімається за повний календарний місяць з 1 числа поточного місяця по 1 число наступного, в незалежності від того, якого числа була здійснена оплата! (тобто, якщо інтернет у Вас був вимкнений і Ви оплати його наприклад 25 числа, то він буде наданий Вам до 1 числа наступного місяця, тобто на 5-6 днів (ЗВАЖАЙТЕ на це будь ласка)!!!